Barvee valt in de prijzen – Tui Incentive

In de maand augustus was er een incentive bij TUI. De beste verkopers werden uitgenodigd in hun Jetairport te Brussel en werden ontvangen met een drankje en een hapje. Toch wel een belangrijke zet van de Tui-group, die hiermee ook, meer dan voorheen, de online kaart trekt en ruimte geeft aan nieuwe spelers in het reissegment.

barvee-zomerbrochuresbe-en-reisfanatenbe-doen-het-weer

De avond was meer dan netwerken en eten. Ook spelers als Wijs (digitale trends in de reissector) en RIU Hotels en Resorts (uitleg over de hotelketen) kwamen aan bod en moeten de online spelers verder informeren over wat er zich op de reismarkt afspeelt.

Het hoogtepunt van de avond was echter de onthulling van de 5 grootste online spelers in België. Iedereen weet graag wat zijn concurrenten doen en op zo’n momenten kan je je niet meer verstoppen! Het gaat hier al lang niet meer over computernerds die op hun zolderkamer websites bouwen maar velen zijn professionele bedrijven die grote volumes draaien en meerdere personeelsleden hebben, Geoliede machines die de markt volgen en continu bezig zijn met optimalisaties en verbeteringen. 2 van onze merken kwamen daarbij als primus naar voren: zomerbrochure.be en reisfanaten.be. In de maanden juli en augustus draaiden zij meer dan **** sales en een omzet van 7 cijfers.

Nog steeds een afkeer van “affiliates” en/of zomerbrochure.be?
Wij overwegen om een aantal workshops te geven over hoe wij dergelijke resultaten behalen: een zeer tijdelijk initiatief met tal van gouden eieren in verwerkt voor een zeer select publiek. Interesse? Blijf ons volgen voor meer informatie.